Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

OPONA Kormoran SNOW XL

225/45 R17 94V

226.00 ZŁ / SZT.

CENA BRUTTO

Rozmiar 225/45 R17
Marka Kormoran
Model SNOW XL
Sezon zimowe
Typ opony osobowy
Indeks nośności 94 (do 670 kg na oponę)
Indeks prędkości V (do 240 km/h)
Wzmocnienie
Rant ochronny
Produkcja
Homologacja
Dodatkowe informacje
Kod towaru 878373

OFERTA

Rok produkcji
DOT2020
Czas dostawy
24h
Kraj produkcji
 
Dostępność
duża ilość na magazynie
Kup teraz z dostawą 24h
226.00 ZŁ/SZT.

Marka Riken
Riken to japońska marka produkująca opony segmentu budżetowego, która powstała w 1958 roku. Zaledwie 10 lat po rozpoczęciu działalności, firma połączyła się z grupą Michelin. Firma zajmuje się produkcją opon do samochodów osobowych, SUV-ów, lekkich aut dostawczych i ciężarówek. 





PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT
1. Przedmiotem gwarancji udzielanej zgodnie z postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej sa opony
marki Michelin przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych zwane dalej Wyrobami.
2. Gwarantem w rozumieniu niniejszej karty gwarancyjnej jest Michelin Polska S.A. z siedziba w Olsztynie,
ul. Leonharda 9, 10-454 Olsztyn.
3. Niniejsza gwarancja nie wyłacza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnien kupujacego wynikajacych
z niezgodnosci towaru z umowa.
OKRES GWARANCJI
1. Gwarancja obejmuje uytkowanie Wyrobu do zuycia oryginalnego bienika do poziomu wskaznika TWI*,
po osiagnieciu którego Wyrób uznany jest za zuyty.
*TWI - wskaznik dopuszczalnego zuycia rzezby bienika = 1,6 mm, umieszczony na obwodzie opony
(wystepy w rowkach bienika oznaczone na boku opony symbolem TWI), przeznaczony do wizualnej oceny
zuycia opony. Zuycie do wskaznika TWI = zuycie co najmniej w jednym miejscu na obwodzie opony.
WARUNKI ROZPATRZENIA GWARANCJI
1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji sa:
a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta,
b) złoenie reklamacji na pismie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym,
c) dostarczenie reklamowanego Wyrobu,
d) przedłoenie Karty Gwarancyjnej,
e) przedłoenie dowodu zakupu Wyrobu,
f) na adanie przyjmujacego reklamacje lub Gwaranta - udostepnienie pojazdu do oceny stanu
technicznego przez Gwaranta.
Wszystkie powysze warunki musza byc spełnione łacznie.
2. Wszelkie reklamacje moga byc składane w punkcie sprzeday, w którym wystawiono karte gwarancyjna
lub w punkcie sprzeday ogumienia wskazanym przez Gwaranta.
3. Reklamacje rozpatrywane sa w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób
okreslony w punktach 1 i 2.
4. Od decyzji Gwaranta rozstrzygajacej o uznaniu badz nie uznaniu reklamacji, nie słuy odwołanie
do Gwaranta.
5. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utrate czasu, za czasowa niesprawnosc pojazdu, niewygode oraz
zwiazane ze złoeniem reklamacji niedogodnosci lub koszty.
6. W przypadku uznania reklamacji dokonuje sie wymiany Wyrobu na fabrycznie nowy. Jeeli Gwarant nie ma
moliwosci wymiany Wyrobu na taki sam fabrycznie nowy wskutek zakonczenia produkcji Wyrobu, Klient ma
prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupu Wyrobu.
7. Złoenie reklamacji w sposób okreslony
SYTUACJE NIE OBJETE GWARANCJA
1. Niniejsza gwarancja nie sa objete jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez wzgledu na sposób i zakres
naprawy oraz na osobe, która naprawiała Wyrób.
2. Niniejsza gwarancja nie sa równie objete wyroby uszkodzone wskutek, miedzy innymi:
a) nieprzestrzegania wymogów eksploatacyjnych dotyczacych Wyrobów, okreslonych przez Gwaranta,
b) nieprawidłowego montau lub demontau, np. bez uycia pasty monterskiej,
c) nieprawidłowej eksploatacji Wyrobu,
d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, np. zamontowania Wyrobu na niewłasciwej albo
uszkodzonej obreczy,
e) złego stanu technicznego pojazdu, w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbienosci
kół, wadliwych, uszkodzonych lub zuytych amortyzatorów, hamulców, spreyn albo innych elementów
zawieszenia,
f) uszkodzen mechanicznych: przeciec, przebic, w tym w szczególnosci spowodowanych uderzeniem
bienikiem, barkiem lub bokiem opony w przeszkode,
g) przeciaania Wyrobu i eksploatacji z niewłasciwym cisnieniem (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobu, w tym nie zabezpieczenia go przed działaniem ognia,
substancji racych, ropopochodnych, ozonu oraz działaniem temperatur powodujacych degradacje
gumy,
i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta,
j) nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególnosci gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy
z zablokowanymi kołami,
k) wypadku drogowego,
l) umyslnego działania powodujacego uszkodzenie Wyrobu,
m) uycia Wyrobu w zawodach sportowych lub do współzawodnictwa majacego cechy współzawodnictwa
sportowego, w tym w szczególnosci amatorskich lub zawodowych wyscigów.
WYMOGI EKSPLOATACYJNE OPON NA POJEZDZIE
1. W celu prawidłowej eksploatacji Wyrobów uytkownik zobowiazany jest przestrzegac wszystkich poniszych
zasad:
a) montowac na pojezdzie opony dokładnie tego rozmiaru, nosnosci i maksymalnej predkosci jakie sa
okreslone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montowac na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nosnosci, symbol predkosci,
konstrukcja, rzezba bienika),
c) dla pojazdów z napedem na cztery koła montowac wszystkie opony jednego typu (rozmiar, indeks
nosnosci, symbol predkosci, konstrukcja, rzezba bienika),
d) opony po zamontowaniu na obrecz wywayc dynamicznie,
e) cisnienie w ogumieniu mierzyc nie wczesniej ni po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu,
f) eksploatowac opone, stosujac zalecane przez producenta pojazdu cisnienie wewnetrzne w oponie
w odniesieniu do obciaenia eksploatacyjnego pojazdu, (informacje te sa dostepne w punktach
sprzeday opon, katalogu producenta oraz u Przedstawicieli Techniczno-Handlowych Grupy Michelin),
g) eksploatowac Wyroby, stosujac odpowiednie do rozmiaru Wyrobu rozmiary obreczy,
h) montowac i demontowac Wyroby wyłacznie w autoryzowanych serwisach obsługi,
i) eksploatowac Wyroby z zachowaniem nominalnego obciaenia i cisnienia eksploatacyjnego i zasad
szczególnej starannosci,
j) przy wyborze i zakupie Wyrobu zasiegnac u sprzedawcy informacji o Wyrobie i sposobie jego
eksploatacji
Pole nieobowiązkowe

Dystrybutor marek

© Copyright 2020 by oponyprofi.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
sklep@oponyprofi.pl | Infolinia: +48 32 247 91 98
Wykonanie systemu eCommerce: dP Internet