Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

opony do Mazda

opony do Mazdy

Marka znana niemal na całym świecie i z roku na rok coraz bardziej popularna w Polsce. W roku 2018 odnotowano rekordowy wzrost sprzedaży samochodów tej marki, ponieważ wyniósł on aż 11,08% w stosunku do roku poprzedniego. Oznacza to, że na polskim rynku w 2018 roku sprzedano 12 574 egzemplarzy nowych samochodów. Wynik ten pokazuje jednoznacznie, że Polacy pokochali japońską markę i zaufali jej bez cienia wątpliwości. Fakt, że firma pochodząca z odległej Japonii, której główna fabryka została w dużym stopniu zniszczona, odnosi teraz niewyobrażalne sukcesy na arenie międzynarodowej, jest dowodem na to, że założyciele i osoby odpowiedzialne za decyzje w firmie Mazda dobrze wiedzieli, co robią i dlaczego to robią.

Opony są jednym z najważniejszych elementów w wyposażeniu pojazdu, ponieważ to właśnie one stanowią połączenie pojazdu z nawierzchnią. Istotnym jest, aby wybór opon nie był przypadkowy. Zarówno na zimę, jak i na lato ten wybór powinien być przemyślany, aby kierowca mógł spokojnie cieszyć się wszystkimi udogodnieniami, które oferuje samochód. Modele opon preferowane do pojazdów marki Mazda to: Nokian, Bridgestone oraz Hankook. Opony szczególnie zimą potrzebują dobrej przyczepności, a wyżej wymienione modele zapewniają ją poprzez innowacyjny bieżnik i wykonanie z najwyższej jakości materiałów, które zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa.


Historia Mazdy sięga roku 1920, kiedy to Jujiro Matsuda założył firmę z siedzibą w Hiroshimie. Początkowo firma nazywała się Toyo Cork Kogyo. Pierwsze pojazdy zaczęto produkować w 1931 roku i były to małe trójkołowe pojazdy nazywane Mazda-go. Specyfika tych pojazdów polegała na tym, że było to połączenie motocyklu i samochodu. W 1934 roku zmieniono nazwę firmy na Mazda i od tamtej pory logo i nazwa Mazdy pojawiało się na wszystkich pojazdach produkowanych przez to przedsiębiorstwo. Logo Mazdy nawiązuje do lekkości, zwinności i szybkości. Te właśnie cechy uważane są za filary rozwoju firmy.

W 1940 roku powstawały pierwsze prototypy pojazdów osobowych, jednak wybuch II wojny światowej odbił się negatywnie na całej branży motoryzacyjnej i tak samo nie oszczędził firmy Mazda, tak więc prace nad prototypami pojazdów osobowych musiały zostać wstrzymane. Dodatkowym utrudnieniem było wydarzenie z 6 sierpnia 1945 roku, kiedy to na Hiroshime została zrzucona bomba atomowa, która zniszczyła znaczną część fabryki. Prace nad samochodami wznowiono dopiero po jej odbudowaniu.

Pierwszym modelem samochodu osobowego zaprezentowanego przez japońską firmę Mazda był model Mazda R360 w 1960 roku. Był to moment przełomowy i bardzo ważny w historii marki. Od tamtej pory firma nieustannie się rozwijała i szukała coraz to ciekawszych rozwiązań i innowacji. W następnych latach został zaprezentowany model Mazda Carol, który był pierwszym czterodrzwiowym samochodem typu sedan przedstawionym przez japońską markę. Bardzo ważnym rokiem w historii Mazdy jest rok 1963, kiedy to firma świętowała wyprodukowanie 1 000 000 pojazdów od początku istnienia firmy.

Marka Mazda to klasa sama w sobie. Od początku istnienia firmy, założyciele stawiali na rozwój i pozyskiwanie rynków zagranicznych, co przełożyło się pozytywnie na całokształt firmy. Świadectwem doskonałości Mazdy jest fakt, że coraz więcej ludzi na całym świecie kupuje pojazdy japońskiej firmy i z roku na rok sprzedanych egzemplarzy jest coraz więcej, co jednoznacznie świadczy o dobrym kierunku rozwoju firmy i dobrych decyzjach podejmowanych przez jej zarząd oraz cały sztab inżynierów pracujących nad pojazdami Mazdy.

Dystrybutor marek

© Copyright 2020 by oponyprofi.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
sklep@oponyprofi.pl | Infolinia: +48 532 728 159
Wykonanie systemu eCommerce: dP Internet