Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Pomoc

Jakie są warunki gwarancji na opony?

 Gwarancja

udziela się na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży na podstawie dokumentu zakupu.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia, że otrzymane zamówienie (a) jest niezgodne z zamówieniem złożonym, (b) obarczone jest wadami produkcyjnymi (fabrycznymi) lub (c) jest uszkodzone w skutek niewłaściwego transportu, zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji.

Reklamacje składać należy w formie pisemnej, wskazując zakres reklamacji, przy jednoczesnym odesłaniu (przesyłką poleconą, nie za pobraniem) wadliwego zamówienia wraz z dowodem zakupu na adres:

Michalski Car Service

Kamil Michalski

41-500 Chorzów

ul. 3-Go Maja 159-161

z dopiskiem "reklamacja"

Reklamacje rozpatrywane są w terminie nie dłuższym niż trzydzieści (30) dni od dnia ich otrzymania.

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep wymieni zamówienie lub jego część na nową i odeśle na własny koszt, chyba, że możliwa będzie naprawa towaru i zamawiający takiej naprawy zażąda. W przypadku, gdy wymiana ani naprawa nie będzie możliwa Sklep zwróci pełną należność za zakupione zamówienie, wraz z kosztami wysyłki reklamacyjnej, w terminie czternastu (14) dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Na wyraźne życzenie zamawiający może zatrzymać reklamowane zamówienie oraz zażądać obniżenia ceny sprzedaży, stosownie do rodzaju oraz zakresu uszkodzenia zamówienia.

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, Sklep zwróci przesłane uprzednio zamówienie oraz obciąży zamawiającego kosztami przesyłki zwrotnej.

Niesatysfakcjonująca odpowiedź? Napisz do nas.

Informacje o oponach

powrót do listy pytań

Dystrybutor marek

© Copyright 2020 by oponyprofi.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
sklep@oponyprofi.pl | Infolinia: +48 532 728 159
Wykonanie systemu eCommerce: dP Internet