Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki. Więcej informacji w polityce COOKIES. ZAMKNIJ I NIE POKAZUJ WIĘCEJ

Honda CR-V jest idealnym samochodem dla tych, którzy marzą o średniej wielkości SUV-ie autosegmentu D. Obecnie produkowana jest już piąta generacja modelu, który stał się najpopularniejszym SUV-em japońskiego giganta. Najnowsza wersja jest wyjątkowo komfortowa i przestronna. Niewątpliwą zaletą Hondy CR-V jest ergonomiczny układ kokpitu, dzięki czemu dostęp do wszystkich pokręteł i przycisków jest bardzo wygodny. Autem modelu jest także pojemny bagażnik – tym bardziej, że przestrzeni nie zabiega koło zapasowe zamontowane z tyłu.

Jakie opony dla Hondy CR-V?

Szukając opon do Hondy CR-V warto postawić na sprawdzone marki, które dobrze wypadają w testach ogumienia przeprowadzanych przez niezależne organizacje. Preferowanymi oponami letnimi do Hondy CR-V są modele Nokian, Falken i Firestone. Z kolei szukając opon zimowych do Hondy CR-V wartom postawić na Bridgestone i Pirelli.

Rozmiary opon dla Hondy CR-V

Honda CV-V ma dość wąską gamę silnikową. W zależności od wersji jednostki napędowej, Honda CR-V posiada ogumienie fabryczne w rozmiarach: 205/70 R15, 215/65 R16 i 225/65 R17. Można stosować również rozmiary opcjonalne, np. 205/65 R16, 225/60 R18 i 245/45 R19. Jakie opony są instalowane w najpopularniejszych w Polsce modelach Hondy CR-V?

  • 2.0i RD1/RD2/RD3: fabryczne 205/70 R15; opcjonalne 215/70 R15, 205/65 R16, 205/60 R16, 215/60 R16, 225/60 R16, 225/55 R17, 225/50 R18, 205/60 R17, 215/50 R18

  • 2.4i (DBA-RM4) RM1/RM3/RM4: fabryczne 225/65 R17; opcjonalne 225/60 R18, 245/55 R18, 255/50 R19, 265/40 R20.

Jakie ciśnienie w oponach dla Hondy CR-V?

Prawidłowa wartość ciśnienia w oponach Hondy CR-V jest bardzo ważnym parametrem. Wpływa nie tylko na komfort jazdy i efektywność spalania, lecz także zapewnia lepszą przyczepność na różnych rodzajach nawierzchni. Wartość ciśnienia dla danej wersji Hondy CR-V znajdziemy w tabeli ciśnień. Przykładowo: dla popularnego w Polsce modelu III generacji z silnikiem 2,2 o mocy 110 kW będzie to 2,1 (przednia oś) i 2,3 (tylna oś).